close
  關於HARRY POTTER 7的劇情我一直很努力不讓自己知道。(因為我到現在都未看)

  可是有一個可惡的人竟然給我在MSN中說了出來!!

  我真的是十分火大!!!

  以下有廣東話口語及粗俗用語(有可能是粗口),請慎入。




  他奶奶的!!!

  你自己睇左但係我未睇啊!!

  你講之前可唔可以問下人啊!?

  都講左我未睇架喇!!你仲要一直係咁講!!算點啊!?究竟有無睇下人地講左d咩架!?淨係識自己一輪咀係咁講,完全唔理其他人嘅感受!!

  搞到我要成個MSN閂左去避你!!

  要知道追小說追故事嘅人係唔可以比人爆左個劇情架!!你講其他野我都算,你仲要講正邊個角色死左!!

  頂佢個肺!!比我知我仲意個角色死左喇!!無晒癮啦!!睇咩啊依家!!

  就因為第七集係最後一集,故事劇情都最重要,所以我一直唔比自己知道任何關於第七集嘅內容,依家比你個幾句說話爆晒喇!!我買本書返嚟有鬼用啊!?

  總而言之,邊個再同我講HARRY POTTER 7嘅劇情即死!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    SoMAN 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()