以下網誌為全廣東口語
慎入啊

補完版



  話說今日(或者話尋日)係ive迎新日,要我晨咁早8:30a.m.起身(不過早極我都miss左睇唔到A380)坐車入青衣。

  當我走去vtc個hall嘅途中,眼前盡~~是一群被稱為男性嘅嘅生物,當時我心諗︰「雖說我報個科係engineering姐,但都唔洗全都係男仔掛!?」(當時我並不知道這其實是專for engineering嘅迎新日...orz)

  而且呢一堆男性生物嘅影像經由我嘅眼睛轉送到腦部之後,出現嘅竟然係個「宅」字!(喂!唔係喺男人都係宅!你唔可以歧視人地架喎!)一大班大約五十餘人嘅宅(都說不是了!)係我面前走過,……何其壯觀!

  然後我都心明佢地未必都係宅嘅道理,於是就喺個腦度不斷自我催眠︰未必全都係宅嚟嘅…未必全都係宅嚟嘅…

  不過我食lunch時同枱嘅3個男的都係宅XDDD拎本入晒美少女(不是戰士)卡片嘅簿出嚟研究XDD
(當時我內心os︰(舉手)我可以加入嗎??(巴))而我又同friend講緊家教翻譯嘅笑位(那是笑位嗎!?)形成一張枱四張凳,三個宅男+一個腐女嘅有趣局面XDDD

  除此之外今日都無咩可以同宅and腐連上關係嘅野,好失落/_\(有咩好失落!?)

  
而且個迎新日都只不過係學校、學系同課程介紹,上午坐係hall聽人廢up左兩個鐘,悶到我嘔茄。下午坐係間課室聽人講自己個課程嘅野(呢個有用好多同無咁悶),完全無機同d同學傾下,認識下咁。

  上午係hall時,好似話有大約六百幾人,我坐係較後嘅位置,一眼望過去……有差唔多九十幾巴仙都係男啊(好彩我個course有大約一半都係女仔=v=比我想像中多)

  坐係我左手邊嘅係一個自己一個人貌似幾隱閉嘅青年(喂!好無禮貌啊你!)再隔離係一班三至五人嘅kai子團(有人識kai字正寫嗎?)我稱佢地為狗男,因為佢地嘅一切言行都極度白痴低能,又賤喱到爆,如果佢地自己"圍威喂"都無所謂,最過份係佢地嘈到人(我),令到我恨不得挫死佢地!

  第一宗罪︰講野大聲,無論係開始talk之前定之後,都肆無忌憚唔控制音量咁講。喂!知唔知你地好無禮貌好唔尊重人啊!就算台上講者嘅內容真係無聊到令人想訓(事實上我右手邊嗰個的而且確已經訓左),但你地都唔可以咁唔尊重係台上嘅人!十足十一班o靚仔去遊樂場玩咁款!

  第二宗罪︰幼稚過中一、二生,咁台上有講者係講普通話咁啦,我唔明有咩好笑嘅地方,但佢地就可以因為人地係講普通話不停取笑人地,笑人地唔會識講英文。My god!你地真係叻到有資格笑人咩!?真係咁叻就唔會坐係度啦!!成班幼稚白痴仔。

  第三宗罪︰四圍昅女,本來呢一樣都無乜野,因為係engineer嘛,緊係少女仔啦,會揾有無女仔係十分自然嘅事(因為我自己都係度四圍望),不過佢地就真係昅得好白痴!首先就係望我先,由最近我嗰個望先,之後第二個竟然伸個身出嚟睇!有無搞錯啊!?你地呢個行為偷望喎!偷睇嘅大前提係唔可以俾當時人發現,但佢做得咁明顯,仲被當時人發現,唔係幼稚白痴係咩!?之後佢地就望遠d嘅女仔啦,又係第二個白痴低能仔,第一個同佢講話邊度有女仔,佢就借d意(其實就係好明顯)企起身望!大佬啊!!你做到咁明顯,真係慌死全場唔知你做緊咩!?佢仲要唔止做一次添……點解世界上會有d咁高能嘅人=_=……我唔係討厭佢地昅女(因為我自己都絕對會昅,當然仔都會),不過可唔可以拜託佢地昅得高能d啊!!佢地咁樣真係令到我無言晒……

  第四宗罪︰講粗口,又係,本來呢一樣都無乜野,但係佢地真係太白痴,所以e+呢一樣都罪項之一。


  我個friend話佢地係kai子,不過我覺得用個kai字只能形容到佢地嘅幼稚白痴低能,而未能講到佢地嘅賤,所以我決定叫佢地狗男,好彩佢唔係同我讀埋同一個course,如果唔係我真係去(殺)(佢地)算吧啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    SoMAN 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()